upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Labstore

Bene+
Vánoční kocourův inspirátor

Vánoční kocourův inspirátor
Klient GE Money Bank
Značka Bene+
Obor Finanční služby
Web https://inspirator.beneplus.cz/

GE Money představila jako součást svých předvánočních komunikačních aktivit takzvaný Vánoční kocourův inspirátor, což je webová stránka, z níž lze čerpat inspiraci pro vánoční dárky. „Stačí zvolit, pro koho má být dárek určen, zadat věk zamýšlené osoby a maximální částku. Vánoční Kocourův inspirátor poté navrhne řadu dárků podle zadaných kritérií z portfolia největších partnerů věrnostního programu bene+, jako například Datart, Kika, Benu Lékárny a další,“ tvrdí Tomáš Fejfar, manažer věrnostního programu Bene+. Spektrum obchodníků sahá od potravin a drogerie přes knihy, hračky, zdraví po vybavení bytu a cestování.

Dárky lze filtrovat nejen podle ceny a osoby, ale i podle e-shopu nebo kraje, ve kterém se mají nacházet kamenné prodejny s vybraným zbožím.Zamýšlené dárky se dají uložit do nákupního seznamu, který si lze nechat zaslat na e-mail.

Klienti GE Money Bank navíc mohou získat za nákupy odměny z takzvané Kocourovy vánoční kolekce. Za každý nákup nad 300 Kč v síti největších partnerů Bene+ v Česku dostanou samolepku do hrací karty, kterou pak mohou vyměnit za odměny s motivy kocoura. Dárky jako vánoční balicí papír a jmenovky, hrníček a další si lze vyzvednout na pobočkách GE Money Bank do 15. ledna 2016 nebo do vyčerpání zásob.

Vánoční kampaň poběží do 31. prosince 2015. Je avizovaná prostřednictvím plakátů na všech pobočkách GE Money Bank, mailingu, cílených sms a na webech Beneplus a GE Money Bank. Hlavní podpora pak probíhá na facebookových stránkách banky. Zapojení uživatelů podporují týdenní soutěže o balíčky cen z "Kocourovy kolekce". Součástí facebookové komunikace jsou sponzorované posty. Další rovina komunikace má za cíl směřovat lidi na stránky připravené pro tuto soutěž pomocí reklamy. Firma využila i nové možnosti cílení přes Facebook, jako jsou dynamic product ads, link ads a remarketing pomocí audiences. Kreativu vytvořila komunikační agentura Labstore.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy