upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

SYMBIO Digital

GE Money Bank
Zaplať a běž!

Zaplať a běž!
Klient GE Money Bank
Značka GE Money Bank
Obor Finanční služby
Produkce Punch
Creative director Zdeněk Hejda
Copywriter Martin Svetlík
Grafika/ilustrace David Arazim
Account manager Lenka Reiterová

Jako součást stránek www.inovujeme.cz spouští GE Money Bank 21. října filmovou interaktivní hru s názvem „Zaplať a běž!“. Hra je specifická tím, že se odehrává zároveň na dvou přístrojích – na počítači a na chytrém telefonu uživatele – které se navíc mezi sebou vzájemně ovlivňují podle chování hráče. Díky tomu si mohou placení telefonem pomocí NFC technologie vyzkoušet i ti, jejichž přístroj bezkontaktní rozhraní nepodporuje.

S řešením přišla agentura Symbio Digital, která hru pro svého klienta vymyslela a kompletně zrealizovala. Jedná se bezpochyby o jeden z technologicky nejzajímavějších projektů roku. Klíčovým prvkem popularizační kampaně je propojení dění na obrazovce počítače přímo s chytrým telefonem uživatele. Pomocí jednoduché synchronizace se tak z mobilu v reálném čase stává ovladač interaktivního filmu, se kterým lze nejen plnit herní úkoly a posouvat se příběhem, ale také si přímo na vlastním telefonu vyzkoušet simulované rozhraní pro bezkontaktní platby.

„Základ téhle technologie jsme si otestovali už loni při kampani pro T-Mobile a získali jsme s ní cenu za nejlepší digitální kampaň operátora v rámci celého světa. Ale to, jak funguje ‚Zaplať a běž‘, jde ještě o krok dál. Jsme přesvědčení, že to je vůbec první interaktivní film ovládaný mobilním telefonem na světě,“ odhaduje primát Symbia jeho kreativní ředitel Zdeněk Hejda.

Pozornost přitom budí nejen unikátní technické řešení hry samotné, ale také zpracování její filmové složky, která pomáhá odvíjet příběh. Celý minifilm je totiž natočený z vlastního pohledu – a to včetně tak náročných záběrů jako jsou řízení auta za plného provozu, jízda na kole po nábřeží nebo dokonce parkourový běh městem. I tyto atraktivní záběry si tak uživatelé budou moci (spolu s bezkontaktním placením) prožít téměř na vlastní kůži.

Za jejich realizací stojí filmová produkce Punch v čele s režisérem Jiřím Volkem. „Pro nás je to jednoznačně jeden z největších projektů roku, od kterého si hodně slibujeme. Velký dík si ale zaslouží náš klient GE Money Bank. Vybrat si řešení, které jsme mu nemohli ukázat na referencích ze světa, to chce velkou odvahu.“ chválí klienta z obvykle konzervativního finančního sektoru Robert Haas, jeden z majitelů Symbia.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy