upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Raul

Generali
Generali Puk

Generali Puk
Klient Generali
Značka Generali
Obor Finanční služby

Pojišťovna Generali spustila offline a online aktivaci nazvanou Generali Puk, která vychází z jejího partnerství s hokejovou extraligou. Zde je Generali od loňského roku hlavním partnerem (v této roli vystřídala loni v červenci Českou pojišťovnu, generálním partnerem extraligy zůstává Tisport). 

Aktivace umožňuje návštěvníkům hokejových utkání prostřednictvím chytrých telefonů i přímo na stadionech házet pukem a snažit se trefit co nejblíž středovému kruhu. Připravila ji sportovní agentura Raul Marka Tesaře a Petra Leška. Speciální puky budou diváci házet v přestávkovém programu každého utkání Generali Play Off Telh během března a dubna. Vítězům jsou určeny ceny s hokejovou tematikou.

Házení si lze vyzkoušet i v mobilní aplikaci, která je ke stažení pro platformy Android a iOS. Cílem hry Generali Puk je dosáhnout co nejdelší série úspěšných hodů pukem do středového kruhu hokejového hřiště. Za trefu do středového kruhu získává hráč jeden bod, za trefu do bodu pro vhazování pak dva body. Úkol hráčům ztěžuje projíždějící rolba i zvukové vlny fandění. Hra bude generovat jak individuální žebříčky, tak žebříček jednotlivých klubů.

"Na stadionech soutěží v rámci přestávek jen několik málo lidi, my zapojíme do soutěže až 500 fanoušků v jeden okamžik," slibuje výkonný ředitel Raulu Lešek.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy