upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

Glami.cz
Stovky fashion e-shopů na jednom místě

Klient Glami.cz
Značka Glami.cz
Obor Oblečení, móda
Produkce Barletta Production
Režisér Matěj Chlupáček

Módní vyhledávač Glami.cz z portfolia investiční skupiny Miton v březnu zahájil první televizní kampaň s cílem zvýšit obecné povědomí o značce a upozornit cílovou skupinu na existenci služby. Obsahuje sponzorské vzkazy a třicetivteřinové spoty. Televizní kampani předcházela lednová kampaň na YouTube, kde Glami.cz testovalo pomocí nástroje Brand Lift od Google tři různá kreativní zpracování svého konceptu.

Komunikační koncept vznikal interně ve spolupráci s marketingovým stratégem Tomem Hodboďem a Barletta Production, režisérem série spotů byl Matěj Chlupáček a hlavní protagonistkou herečka a bloggerka Beáta Kaňoková. Kampaň poběží na Nově do konce března.

"Vytvořili jsme univerzální koncept, který demonstruje princip naší služby a zpracovali jsme ho ve třech provedeních zaměřených na různé příležitosti, třeba novoroční předsevzetí nebo zimní výprodeje. Hlavním pojícím prvkem kreativ bylo využití tzv. gridu, který pomáhá názorně vyjádřit hlavní esenci služby - obrovskou škálu produktů na jednom místě," řekla ke kampani brand manažerka Hanka Zachová, která přišla do Glami.cz začátkem roku z dublinské pobočky Google.

Přítomnost v televizi a na YouTube je součástí aktivit, které módní vyhledávač podniká v oblasti budování své značky. Zachová a Hodboď pracují také na redefinici značky, vizuální identitě a dlouhodobé komunikační strategii.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy