upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Gorila mobil
G-girls

G-girls
Klient Gorila mobil
Značka Gorila mobil
Obor Komerční služby veřejnosti
Art director Marek Pařízek
Creative director Lukáš Rejchrt
Grafika/ilustrace Jan Jinda, David Vinkler

Virtuální mobilní operátor Gorila mobil, který odstartoval v pondělí 17. března v síti O2, chce zaujmout mladé zákazníky také svojí provokativní komunikací s komiksovými vizuály, možností získat službu online, a to už od 15 let, jednoduchými podmínkami, smlouvami bez závazků, širokými možnostmi dobíjení kreditu anebo možností ovládat svůj účet přes mobilní aplikaci.

Operátor nyní vysílá do ulic maskované hostesky, tzv. G-girls. Byly k vidění v Praze na Náplavce, v Riegrových sadech, před VŠFS či na pražském půlmaratonu. Pak se zaměří na vysoké a střední školy. V kostýmech jako z komiksu, do nějž je laděna celá propagační kampaň Gorily, rozdávají SIM karty a banány.

K 18. dubnu ohlásil, že má 12.000 zákazníků. Za novou značkou stojí čtveřice Lukáš Janoušek, Roman Nováček, Pavel Turek a Petr Staněk. Ti pro svůj nápad získali strategického partnera Unimex Group Jiřího Šimáněho. „Ambicí je získat za rok 50.000 zákazníků,“ říká Nováček jako provozní ředitel Gorila mobilu.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy