Vlastní tvorba
Gorila mobil
G-girls
- Event
- 1679
Klient | Gorila mobil |
---|---|
Značka | Gorila mobil |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Art director | Marek Pařízek |
Creative director | Lukáš Rejchrt |
Grafika/ilustrace | Jan Jinda, David Vinkler |
Virtuální mobilní operátor Gorila mobil, který odstartoval v pondělí 17. března v síti O2, chce zaujmout mladé zákazníky také svojí provokativní komunikací s komiksovými vizuály, možností získat službu online, a to už od 15 let, jednoduchými podmínkami, smlouvami bez závazků, širokými možnostmi dobíjení kreditu anebo možností ovládat svůj účet přes mobilní aplikaci.
Operátor nyní vysílá do ulic maskované hostesky, tzv. G-girls. Byly k vidění v Praze na Náplavce, v Riegrových sadech, před VŠFS či na pražském půlmaratonu. Pak se zaměří na vysoké a střední školy. V kostýmech jako z komiksu, do nějž je laděna celá propagační kampaň Gorily, rozdávají SIM karty a banány.
K 18. dubnu ohlásil, že má 12.000 zákazníků. Za novou značkou stojí čtveřice Lukáš Janoušek, Roman Nováček, Pavel Turek a Petr Staněk. Ti pro svůj nápad získali strategického partnera Unimex Group Jiřího Šimáněho. „Ambicí je získat za rok 50.000 zákazníků,“ říká Nováček jako provozní ředitel Gorila mobilu.
Komentáře