upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Aqua Digital

got2b
Osvěž svůj styl

Klient Henkel
Značka got2b
Obor Kosmetika a parfémy

Značka vlasové kosmetiky got2b uvedla letos v dubnu na český a slovenský trh novou řadu suchých šampónů Fresh it Up. Uvedení podpořila digitální kampaní na YouTube. Jeden delší spot a 4 situační spoty cílí na aktivní ženy ve věku od 15 do 45 let, které chtějí mít neustále svěží účes, ale ne vždy mají čas na mytí vlasů vodou. Videa připravil pro Henkel, vlastníka značky, tým agentury Aqua Digital.

Aqua Digital se v komunikaci zaměřila na běžné situace, které dnešní aktivní ženy zažívají. Ve videích se tak ženy mohou ztotožnit se sportovkyní, která chce mít i po cvičení svěží účes, se zaneprázdněnou manažerkou, která pospíchá po práci na schůzku a chce mít po celém dni upravené a dobře vypadající vlasy. Další situace znázorňují chvíli, kdy ráno žena zaspí a nestíhá si vlasy upravit tak, jak to plánovala ještě večer předtím nebo krátící se čas před párty, na kterou chce žena dorazit s šik svěžím účesem.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy