upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Triad Advertising

Granko
Malované Granko

Klient Nestlé
Značka Granko
Obor Potraviny
Režisér David Chvátal
Creative director Martin Mareš
Web http://www.granko.eu/mojenej/

Potravinářská společnost Nestlé přichází s kampaní na rozpustné kakao, nazvanou Malované Granko. Na originální obal mohou děti i rodiče ztvárnit své zážitky, dva výherci pak dostanou šanci stát se spoluautory příští limitované edice. Soutěž běží do 1. března. Za kreativou celé kampaně, která zahrnuje nové balení, televizní tag-on a digitální část (nezbytně ji doprovází hashtag, v tomto případě #mojenej), stojí agentura Triad Advertising. „Granko je nejoblíbenější kakao, které má u nás bohatou historii a propojuje několik generací dětí a rodičů. Touto aktivitou chceme dát všem možnost spolu příjemně strávit čas a kreativně si připomenout své nejlepší zážitky,“ řekla Eva Rybová, senior brand manager Nestlé Česko.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy