Triad Advertising
Granko
Malované Granko
- Online
- 1771
Klient | Nestlé |
---|---|
Značka | Granko |
Obor | Potraviny |
Režisér | David Chvátal |
Creative director | Martin Mareš |
Web | http://www.granko.eu/mojenej/ |
Potravinářská společnost Nestlé přichází s kampaní na rozpustné kakao, nazvanou Malované Granko. Na originální obal mohou děti i rodiče ztvárnit své zážitky, dva výherci pak dostanou šanci stát se spoluautory příští limitované edice. Soutěž běží do 1. března. Za kreativou celé kampaně, která zahrnuje nové balení, televizní tag-on a digitální část (nezbytně ji doprovází hashtag, v tomto případě #mojenej), stojí agentura Triad Advertising. „Granko je nejoblíbenější kakao, které má u nás bohatou historii a propojuje několik generací dětí a rodičů. Touto aktivitou chceme dát všem možnost spolu příjemně strávit čas a kreativně si připomenout své nejlepší zážitky,“ řekla Eva Rybová, senior brand manager Nestlé Česko.
Komentáře