upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Družina

Greenpeace
Před uhlím neutečeš, ale můžeš se mu postavit

Klient Greenpeace
Značka Greenpeace
Obor Různé
Produkce Pointfilm
Režisér Marek Partyš
Copywriter Nikola Hořejší, Michaela Klakůrková
Grafika/ilustrace Jan Žaloudek
Fotograf/ka Jan Žaloudek
Account manager Alžběta Kubrová
Web http://www.uhlineuteces.cz/

České zastoupení mezinárodní nevládní neziskové organizace Greenpeace spustila novou kampaň Před uhlím neutečeš, ale můžeš se mu postavit. Kampaň se podle zástupců Greenpeace zaměřuje na aktivní lidi, sportovce a rodiče, kteří "se snaží zdravě jíst a dostatečně se hýbat".

"Přináší jim zprávu o tom, že k tomu, aby měla péče o zdraví opravdu smysl, potřebujeme dýchat zdravý vzduch. Před uhlím totiž neutečeme, jedovatý prach z uhelných elektráren je všude a vážně poškozuje naše zdraví. Není vidět, ale o to nebezpečnější může být," uvádí Greenpeace. Komunikace směřuje k podpisu výzvy proti prodlužování činnosti zastaralých uhelných elektráren na webových stránkách Uhlí neutečeš.

Kampaň, která běží zejména na Facebooku, podpořil kajakář Vavřinec Hradilek. Připravilo ji studio Družina, vizuály pak připravil Jan Žaloudek a Michaela Klakůrková. Spot režíroval Marek Partyš v produkci Pointfilm.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy