MarketUp
Häagen-Dazs
#HaagenDazsMoment
- Online
- 2175
Klient | General Mills |
---|---|
Značka | Häagen-Dazs |
Obor | Potraviny |
Značka zmrzlin Häagen-Dazs spustila komunikaci na sociálních sítích a se svou road show se ukázala na třiceti místech v Česku a také v Polsku. Road show zajistila agentura RTR Projects, komunikaci na Facebooku i správu videokampaní zastřešila digitální a kreativní agentura MarketUp.
"Věděli jsme, že na Facebooku začínáme s facebookovou stránkou Häagen-Dazs na nule. Ale to nebylo překážkou. Hlavním cílem bylo naučit ženy užívat si #HaagenDazsMoment. Za čtyři měsíce jsme stihli posbírat 30.370 lajků, 1.295 sdílení a 2.630 komentářů," uvedla content strategist Dominika Schmidtová. Příští rok se plánuje rozšíření o Instagram. Hashtag #HaagenDazsMoment koloval na Facebooku od června do září. Obsah tvořily každodenní okamžiky, informace o road show i sdílení fotografií z fotokoutku.
Komentáře