upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

MarketUp

Häagen-Dazs
#HaagenDazsMoment

#HaagenDazsMoment
Klient General Mills
Značka Häagen-Dazs
Obor Potraviny

Značka zmrzlin Häagen-Dazs spustila komunikaci na sociálních sítích a se svou road show se ukázala na třiceti místech v Česku a také v Polsku. Road show zajistila agentura RTR Projects, komunikaci na Facebooku i správu videokampaní zastřešila digitální a kreativní agentura MarketUp.

"Věděli jsme, že na Facebooku začínáme s facebookovou stránkou Häagen-Dazs na nule. Ale to nebylo překážkou. Hlavním cílem bylo naučit ženy užívat si #HaagenDazsMoment. Za čtyři měsíce jsme stihli posbírat 30.370 lajků, 1.295 sdílení a 2.630 komentářů," uvedla content strategist Dominika Schmidtová. Příští rok se plánuje rozšíření o Instagram. Hashtag #HaagenDazsMoment koloval na Facebooku od června do září. Obsah tvořily každodenní okamžiky, informace o road show i sdílení fotografií z fotokoutku.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy