Vlastní tvorba
Hannah
Venku jako doma
- Venkovní
- 1144
Klient | Hannah |
---|---|
Značka | Hannah |
Obor | Oblečení, móda |
Česká outdoorová značka Hannah přichází s novou kampaní s mottem Venku jako doma, v níž sází na nadsázku. Vyobrazuje situace z každodenního života, které jsou zasazeny do přírody a hor, a ukazuje, že s produkty Hannah je možné se cítit i v outdoorových podmínkách jako doma. Zdůrazňuje tak pohodlí a funkčnost produktů. Nová kampaň přináší také změnu ve vizuální komunikaci značky.
Téma nové kampaně bude prostupovat napříč všemi komunikačními kanály, skrze venkovní i masová média. Zároveň se jedná o dlouhodobý koncept kampaní, který bude přecházet i do nadcházejících sezón.
"Věříme, že originální pojetí a zapojení humoru a nadsázky vyznavače outdoorových dobrodružství osloví. Chceme, aby vizuály u zákazníků vzbudily emoce, aby se nad nimi zamysleli a aby u nich probudily touhu vyrazit ven. Zároveň tento počin vnímáme jako cestu, jak se odlišit od konkurence," uvedla Ivana Malíková, brand manažerka Hannah.
Komentáře