upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Hannah
Venku jako doma

Venku jako doma
Klient Hannah
Značka Hannah
Obor Oblečení, móda

Česká outdoorová značka Hannah přichází s novou kampaní s mottem Venku jako doma, v níž sází na nadsázku. Vyobrazuje situace z každodenního života, které jsou zasazeny do přírody a hor, a ukazuje, že s produkty Hannah je možné se cítit i v outdoorových podmínkách jako doma. Zdůrazňuje tak pohodlí a funkčnost produktů. Nová kampaň přináší také změnu ve vizuální komunikaci značky.

Téma nové kampaně bude prostupovat napříč všemi komunikačními kanály, skrze venkovní i masová média. Zároveň se jedná o dlouhodobý koncept kampaní, který bude přecházet i do nadcházejících sezón.

"Věříme, že originální pojetí a zapojení humoru a nadsázky vyznavače outdoorových dobrodružství osloví. Chceme, aby vizuály u zákazníků vzbudily emoce, aby se nad nimi zamysleli a aby u nich probudily touhu vyrazit ven. Zároveň tento počin vnímáme jako cestu, jak se odlišit od konkurence," uvedla Ivana Malíková, brand manažerka Hannah. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy