Puro Creative, Vlastní tvorba
Harmasan
Můj příběh
- Online
- 1462
Klient | SHP Harmanec |
---|---|
Značka | Harmasan |
Obor | Osobní hygiena |
Výrobce prostředků papírové hygieny SHP Harmanec realizoval v letošním roce rebranding tradiční značky toaletního papíru Harmasan, která se vyrábí na Slovensku od roku 1972. Rebranding se připravoval po dobu dvou let a zahrnuje nové obaly i kampaň v podobě tištěné inzerce, vdeospotu a POS i PR komunikace. Celá komunikace se odehrává v retro stylu, kampaň poběží do konce srpna. "Identita značky je postavená na historii, ale i na tom, že se na sebe umí podívat s určitým nadhledem a osobitým humorem, takže nemá problém si ze sebe utahovat. Přestože jde o toaletní papír, rozhodli jsme se dát značce emoce, které ji odliší od konkurence," tvrdí senior brand manažer značky Harmasan v SHP Matúš Marget.
Stěžejními hodnotami značky toaletního papíru Harmasan mají být upřímnost, srdečnost, humor, přátelství a rodina. Harmasan si přitom ponechal svůj základní dlouhodobý claim Na záchodě nejsi sám, je tam s Tebou Harmasan. Kampaň připravila agentura Puro Creative společně s marketingovým týmem Harmasanu.
Komentáře