upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Fuse, Production Team

Molimed
Nebojte se mluvit o něčem, co vás trápí

Klient Hartmann-Rico
Značka Molimed
Obor Zdravotní péče, OTC
Web http://www.moliklub.cz

Výrobce a distributor léčiv a léčivých přípravků Hartmann – Rico spojil své komunikační aktivity s bývalou Miss World Taťánou Kuchařovou, zakladatelkou Nadace Krása pomoci. Prvním projektem je komunikační kampaň zabývající se inkontinencí, která odstartovala 4. ledna 2016.

"Společnost Hartmann – Rico se stala dlouhodobým partnerem a podporovatelem mojí nadace, která se zaměřuje na pomoc seniorům v ČR. Cílem našeho partnerství je odtabuizovat a společně upozornit na některé zdravotní problémy, které sužují nejen seniory, ale také další veřejnost bez rozdílu věku a pohlaví," tvrdí Kuchařová.

"Naši komunikační kampaň založíme především na televizních spotech, plakátech a letácích v čekárnách ordinací praktických lékařů, online aktivitách a také na eventové příležitosti k edukaci široké veřejnosti," uvedla Andrea Pisingerová, brand manažerka projektu Inkontinence CZ ze společnosti Hartmann – Rico. Kampaň má podle ní přispět k tomu, aby lidé tyto problémy řešili včas a poradili se přitom s odborníkem. Současně kampaň propaguje speciální vložky Molimed, upravené právě pro samovolný únik moči. 

Reklamní spoty poběží na všech programech televize Prima (Prima, Prima Zoom, Prima Love, Prima Max, Prima Cool), Barrandov (Barrandov Plus, Barrandov Muzika, Kino Barrandov), ČT1 a dalších (Óčko, Óčko Gold, PCC, Mňam). Kampaň byla připravena ve spolupráci s Fuse, divizí Omnicom Media Group, a realizovala ji agentura Production Team. Mediální agenturou je OMD a PR agenturou Taktiq Communications.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy