Fuse, Production Team
Molimed
Nebojte se mluvit o něčem, co vás trápí
- Televize
- 3036
Klient | Hartmann-Rico |
---|---|
Značka | Molimed |
Obor | Zdravotní péče, OTC |
Web | http://www.moliklub.cz |
Výrobce a distributor léčiv a léčivých přípravků Hartmann – Rico spojil své komunikační aktivity s bývalou Miss World Taťánou Kuchařovou, zakladatelkou Nadace Krása pomoci. Prvním projektem je komunikační kampaň zabývající se inkontinencí, která odstartovala 4. ledna 2016.
"Společnost Hartmann – Rico se stala dlouhodobým partnerem a podporovatelem mojí nadace, která se zaměřuje na pomoc seniorům v ČR. Cílem našeho partnerství je odtabuizovat a společně upozornit na některé zdravotní problémy, které sužují nejen seniory, ale také další veřejnost bez rozdílu věku a pohlaví," tvrdí Kuchařová.
"Naši komunikační kampaň založíme především na televizních spotech, plakátech a letácích v čekárnách ordinací praktických lékařů, online aktivitách a také na eventové příležitosti k edukaci široké veřejnosti," uvedla Andrea Pisingerová, brand manažerka projektu Inkontinence CZ ze společnosti Hartmann – Rico. Kampaň má podle ní přispět k tomu, aby lidé tyto problémy řešili včas a poradili se přitom s odborníkem. Současně kampaň propaguje speciální vložky Molimed, upravené právě pro samovolný únik moči.
Reklamní spoty poběží na všech programech televize Prima (Prima, Prima Zoom, Prima Love, Prima Max, Prima Cool), Barrandov (Barrandov Plus, Barrandov Muzika, Kino Barrandov), ČT1 a dalších (Óčko, Óčko Gold, PCC, Mňam). Kampaň byla připravena ve spolupráci s Fuse, divizí Omnicom Media Group, a realizovala ji agentura Production Team. Mediální agenturou je OMD a PR agenturou Taktiq Communications.
Komentáře