Brainz
Hašlerky
Prolomit ledy
- Online
- 4757
Klient | Nestlé |
---|---|
Značka | Hašlerky |
Obor | Potraviny |
V lednu a v únoru 2017 proběhly českým internetem hlavní vlny komunikace tradiční značky bonbonů Hašlerky z portfolia Nestlé, další vlna má následovat v září. Kreativní koncepty mají budovat vztah značky se zákazníky cílové skupiny (30 – 50 let) a také zaujmout mladší zákazníky, například novými ovocnými příchutěmi Hašlerek a papírovými krabičkami. O komunikaci značky se v letošním roce stará digitální agentura Brainz.
Ta v kampani pro Hašlerky sází na hravost a návrat k nespoutanosti, staví přitom na myšlence být sám sebou. První dva spoty se odehrávaly na horách - na lanovce a na baru. Šíří se online, v půli března měly přes 700.000 zhlédnutí a přes 2 miliony impresí. Platformou kampaně je YouTube a facebooková stránka Hašlerky CZ – SK. V prostředí sociálních sítí se používá i hashtag #prolomitledy.
Komentáře