upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Brainz

Hašlerky
Prolomit ledy

Klient Nestlé
Značka Hašlerky
Obor Potraviny

V lednu a v únoru 2017 proběhly českým internetem hlavní vlny komunikace tradiční značky bonbonů Hašlerky z portfolia Nestlé, další vlna má následovat v září. Kreativní koncepty mají budovat vztah značky se zákazníky cílové skupiny (30 – 50 let) a také zaujmout mladší zákazníky, například novými ovocnými příchutěmi Hašlerek a papírovými krabičkami. O komunikaci značky se v letošním roce stará digitální agentura Brainz.

Ta v kampani pro Hašlerky sází na hravost a návrat k nespoutanosti, staví přitom na myšlence být sám sebou. První dva spoty se odehrávaly na horách - na lanovce a na baru. Šíří se online, v půli března měly přes 700.000 zhlédnutí a přes 2 miliony impresí. Platformou kampaně je YouTube a facebooková stránka Hašlerky CZ – SK. V prostředí sociálních sítí se používá i hashtag #prolomitledy.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy