upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Swimming Pool

Hašlerky
Zazpívej a jeď zadarmo!

Klient Nestlé
Značka Hašlerky
Obor Potraviny

Značka větrových bonbonů Hašlerky společnosti Nestlé spustila novou kampaň, pro jejíž realizaci spojila síly s provozovateli aplikace Liftago. Kampaň vybízí lidi ke zpěvu, aby tak připomněla jméno prvorepublikového herce a písničkáře Karla Hašlera, jenž dal Hašlerkám jméno. Spotřebitelé si proto budou moci "vyzpívat" cestu taxíkem zadarmo. Celý projekt, jehož koncept lehce připomíná show České televize Taxík, vytvořila agentura Swimming Pool.

Jak má promoční akce fungovat? Každý, kdo nosí v kapse chytrý telefon s nainstalovanou aplikací Liftago, si může přivolat i speciální „hašlerkové auto" a za cestu "zaplatí" zpěvem, jinými slovy, dokud bude zpívat, pojede zdarma. Hašlerkové taxi jezdí v Praze, Brně a Bratislavě. Akci provází během září televizní spot se speciálním tagonem, a dále dvouměsíční digitální kampaň, která poběží do konce října. Hlavním komunikačním kanálem je Facebook.

Cílem všech posledních aktivit na značce je podle manažerky značky Martiny Jiřikovské omlazení Hašlerek. Kromě kampaně jde například o zavedení nových ovocných příchutí (konkrétně černý rybíz a višeň) a nových balení v krabičce.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy