upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

2Fresh

HBO
Věrný zůstanu

Věrný zůstanu
Klient HBO Europe
Značka HBO
Obor Média, vydavatelství, marketing
Art director Lukáš Pitter
Creative director Petr Knobloch
Account manager Markéta Táborská
Project Manager Kristýna Váchová

Agentura 2FRESH připravila ve spolupráci s HBO Europe s.r.o. unikátní online projekt s názvem Věrný zůstanu. Webové stránky www.vernyzustanu.cz obsahují příběhy, které ještě nebyly veřejně vyprávěny. Zachycují autentické a emotivní rozhovory s pamětníky období politických procesů 50. let, invaze "spřátelených" vojsk, činu Jana Palacha a normalizace, až po přelomový rok 1989.

Mezi osobnostmi, které poskytly svá svědectví, jsou Madeleine Albright, bývalá ministryně zahraničí USA, hlasatelka Kamila Moučková, spisovatel a scénarista Jiří Stránský, sochař Olbram Zoubek, psycholožka Dana Němcová, Ivan M. Havel, vědec a bratr bývalého prezidenta, herečka Vlasta Chramostová, kameraman Stanislav Milota, gymnastka Věra Čáslavská a mnoho dalších včetně spolužáků Jana Palacha.

Lidé z 2FRESH připravili kreativní koncept, design, webové stránky v HTML5 včetně mobilní verze a komunikační kampaň na internetu i v ulicích Prahy.

Projekt Věrný zůstanu byl vytvořen jako podpůrná aktivita k filmovému dramatu Hořící keř v režii Agnieszky Holland, který bude uvedena v lednu 2013 na HBO.

"Vážnost činu Jana Palacha a doby normalizace nás v případě Hořícího keře přiměla změnit tradiční přístup k propagaci vlastní tvorby. Snažili jsme se dodržet zásadu, že v žádném případě nechceme téma sebeupálení a sebeobětování nijak využít v prospěch vlastní propagace HBO. Proto nás velmi těší projekt Věrnýzůstanu.cz, pro který se nám podařilo zajistit velké množství osobností, a který zároveň velmi elegantně a nenásilně vede zájemce k tématu zpracovaném v dramatu. Po úspěchu online kampaně k seriálu Terapie realizované taktéž v režii 2FRESH, věříme, že věrnýzůstanu.cz stejně jako další části plánované propagace se setkají s patřičným ohlasem nejen z řad diváků HBO," dodává Vendula Hladká, manažerka marketingového oddělení HBO Europe s. r. o.

„Práce na celém projektu je pro nás něčím výjimečným. Respekt a přátelský přístup na straně HBO i 2FRESH umožnilo vytvořit takové podmínky, které prospívají co nejlepšímu výsledku a nikoli jen termínu nebo ceně. V Čechách to je poměrně neobvyklá věc. Přestože jde o komerční projekt, vnímáme jej jako projekt s mnohem hlubším významem než mají běžné reklamní kampaně. Je to projekt, ve kterém jde o nás všechny. Naším úkolem je vracet lidem paměť.“ shrnul Lukáš Pitter, Art Director 2FRESH s.r.o.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy