2Fresh
HBO
Věrný zůstanu
- Online
- 4082
Klient | HBO Europe |
---|---|
Značka | HBO |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Art director | Lukáš Pitter |
Creative director | Petr Knobloch |
Account manager | Markéta Táborská |
Project Manager | Kristýna Váchová |
Agentura 2FRESH připravila ve spolupráci s HBO Europe s.r.o. unikátní online projekt s názvem Věrný zůstanu. Webové stránky www.vernyzustanu.cz obsahují příběhy, které ještě nebyly veřejně vyprávěny. Zachycují autentické a emotivní rozhovory s pamětníky období politických procesů 50. let, invaze "spřátelených" vojsk, činu Jana Palacha a normalizace, až po přelomový rok 1989.
Mezi osobnostmi, které poskytly svá svědectví, jsou Madeleine Albright, bývalá ministryně zahraničí USA, hlasatelka Kamila Moučková, spisovatel a scénarista Jiří Stránský, sochař Olbram Zoubek, psycholožka Dana Němcová, Ivan M. Havel, vědec a bratr bývalého prezidenta, herečka Vlasta Chramostová, kameraman Stanislav Milota, gymnastka Věra Čáslavská a mnoho dalších včetně spolužáků Jana Palacha.
Lidé z 2FRESH připravili kreativní koncept, design, webové stránky v HTML5 včetně mobilní verze a komunikační kampaň na internetu i v ulicích Prahy.
Projekt Věrný zůstanu byl vytvořen jako podpůrná aktivita k filmovému dramatu Hořící keř v režii Agnieszky Holland, který bude uvedena v lednu 2013 na HBO.
"Vážnost činu Jana Palacha a doby normalizace nás v případě Hořícího keře přiměla změnit tradiční přístup k propagaci vlastní tvorby. Snažili jsme se dodržet zásadu, že v žádném případě nechceme téma sebeupálení a sebeobětování nijak využít v prospěch vlastní propagace HBO. Proto nás velmi těší projekt Věrnýzůstanu.cz, pro který se nám podařilo zajistit velké množství osobností, a který zároveň velmi elegantně a nenásilně vede zájemce k tématu zpracovaném v dramatu. Po úspěchu online kampaně k seriálu Terapie realizované taktéž v režii 2FRESH, věříme, že věrnýzůstanu.cz stejně jako další části plánované propagace se setkají s patřičným ohlasem nejen z řad diváků HBO," dodává Vendula Hladká, manažerka marketingového oddělení HBO Europe s. r. o.
„Práce na celém projektu je pro nás něčím výjimečným. Respekt a přátelský přístup na straně HBO i 2FRESH umožnilo vytvořit takové podmínky, které prospívají co nejlepšímu výsledku a nikoli jen termínu nebo ceně. V Čechách to je poměrně neobvyklá věc. Přestože jde o komerční projekt, vnímáme jej jako projekt s mnohem hlubším významem než mají běžné reklamní kampaně. Je to projekt, ve kterém jde o nás všechny. Naším úkolem je vracet lidem paměť.“ shrnul Lukáš Pitter, Art Director 2FRESH s.r.o.
Komentáře