Outbreak
Hello bank! by Cetelem
Konečně banka, která myslí na lidi
- Televize
- 3083
Klient | BNP Paribas Personal Finance |
---|---|
Značka | Hello bank! by Cetelem |
Obor | Finanční služby |
Produkce | Toaster Pictures |
Režisér | Prokop Motl |
Creative director | Jakub Smoljak |
Copywriter | Michaela Mildorfová |
Banka Hello bank! poté, co se se přeměnila ze značky Cetelem, spustila první velkou marketingovou kampaň. Hlavní motto kampaně Konečně banka, která myslí na lidi se odráží v hlavním motivu televizního spotu, a to škytání. "Co dělá člověk, na kterého někdo myslí? No přece škytá! Hello bank! tak jednoduše vzkazuje svým současným i budoucím klientům, že ji zajímají," uvedla Gabriela Pithartová, ředitelka pro značku a zákaznickou zkušenost Hello bank! "Pro většinu lidí je banka jen anonymní institucí. Ale my chceme, aby klienti dobře věděli, že v Hello bank! pracují úplně stejní lidé jako jsou oni. Je to banka dělaná lidmi pro lidi," prohlásila.
Nová kampaň odstartovala na venkovních nosičích ve středu 6. prosince, od 11. prosince se přidalo rádio, první image spot poběží od 18. prosince, a to na televizi Nova. Jeho cílem je zejména posílení znalosti značky. Celý koncept pro banku připravovala agentura Outbreak, která letos v červnu 2017 vyhrála v tendru. Spot režíroval Prokop Motl, produkovala společnost Toaster Pictures, využita byla skladba Lights od Jamese Harriese. V průběhu roku 2018 bude Hello bank! koncept rozšiřovat a image spot postupně doplní produktové exekuce s konkrétní nabídkou a výhodami pro klienty.
Komentáře