upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Bistro, vlastní tvorba

Heureka.cz
Den dopravy zdarma

Den dopravy zdarma
Klient Heureka.cz
Značka Heureka.cz
Obor Maloobchod, obchodní řetězce

Nákupní portál Heureka.cz spustí čtvrtý ročník akce Den dopravy zdarma. Uskuteční se od 18 do 19. listopadu. Heureka ho chce podpořit masivní kampaní, na které spolupracuje s digitální agenturou Bistro.

Akce bude probíhat v Čechách i na Slovensku. Celá kampaň je koncentrovaná především na samotný průběh akce. „Cílem kampaně je především maximalizovat traffic na webu a motivovat lidi k nákupu. Kampaň bude probíhat hlavně v onlinu na všech významných webech a formou preroll videí na youtube. Částečně se objeví také v outdooru, v celoplošných rádiích a kampaň bude doplněna některými tiskovými inzeráty. Počítáme i s PR podporou akce,“ říká Daniel Blažek, marketingový ředitel nákupního portálu Heureka.cz. Obdobná kampaň bude probíhat také na Slovensku, kde bude letos akce podruhé.

Loňského dne dopravy zdarma se podle zástupců Heureky zúčastnilo přes 1.100 e-shopů a jejich obrat za 24 hodin činil téměř 210 miliónů korun. Stejně jako loni je partnerem akce v Česku i na Slovensku doručovací společnost DPD.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy