upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Saatchi & Saatchi

Heureka.cz
Upřímné recenze

Klient Heureka.cz
Mediální agentura PHD
Značka Heureka.cz
Produkce Adwood
Režisér Daniel Růžička

Počátkem září spustil nákupní rádce Heureka.cz novou televizní kampaň. Jejím cílem je podpoření positioningu Heureky jako nákupního rádce. Televizní spoty poběží na kanálech skupin Prima Group, Barrandov a Óčko, videa se objeví i v onlinu, na Youtube, Facebooku a zpravodajských serverech. Spoty vznikly ve spolupráci s agenturou Saatchi & Saatchi. V produkci Adwood se režie ujal Daniel Růžička. Mediální plánování zajistila agentura PHD.

Heureka se s brandovou kampaní vrací do televize po třech letech. "Kampaň zábavnou formou zdůrazňuje, proč by měli lidé své nákupy začínat přímo na Heurece a zapojit ji tak do celého nákupního procesu, nejen do fáze porovnání cen," uvedl ke kampani Marek Dobrý, brand manager Heureka.cz. Kampaň uvede dvě verze spotu (Miminko a Postel), které představují upřímné recenze v nezvyklých situacích.

"Právě to, že na Heurece uživatelé najdou miliony recenzí na produkty a e-shopy vyústilo v náš přirozený posun do pozice nákupního rádce. Naší ambicí je stát se pro zákazníka partnerem hned na začátku nákupního procesu a doprovázet ho až na konec, kde mu pomůžeme s porovnáním cen, výběrem toho správného e-shopu nebo i se samotným nákupem," doplnil Marek Dobrý.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy