Saatchi & Saatchi
Heureka.cz
Upřímné recenze
- Televize
- 2430
Klient | Heureka.cz |
---|---|
Mediální agentura | PHD |
Značka | Heureka.cz |
Produkce | Adwood |
Režisér | Daniel Růžička |
Počátkem září spustil nákupní rádce Heureka.cz novou televizní kampaň. Jejím cílem je podpoření positioningu Heureky jako nákupního rádce. Televizní spoty poběží na kanálech skupin Prima Group, Barrandov a Óčko, videa se objeví i v onlinu, na Youtube, Facebooku a zpravodajských serverech. Spoty vznikly ve spolupráci s agenturou Saatchi & Saatchi. V produkci Adwood se režie ujal Daniel Růžička. Mediální plánování zajistila agentura PHD.
Heureka se s brandovou kampaní vrací do televize po třech letech. "Kampaň zábavnou formou zdůrazňuje, proč by měli lidé své nákupy začínat přímo na Heurece a zapojit ji tak do celého nákupního procesu, nejen do fáze porovnání cen," uvedl ke kampani Marek Dobrý, brand manager Heureka.cz. Kampaň uvede dvě verze spotu (Miminko a Postel), které představují upřímné recenze v nezvyklých situacích.
"Právě to, že na Heurece uživatelé najdou miliony recenzí na produkty a e-shopy vyústilo v náš přirozený posun do pozice nákupního rádce. Naší ambicí je stát se pro zákazníka partnerem hned na začátku nákupního procesu a doprovázet ho až na konec, kde mu pomůžeme s porovnáním cen, výběrem toho správného e-shopu nebo i se samotným nákupem," doplnil Marek Dobrý.
Komentáře