upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Technická univerzita Ostrava
Hodíme Ti vlákno k úspěchu

Klient Technická univerzita Ostrava
Značka Technická univerzita Ostrava
Obor Různé
Web http://www.docvlakno.cz

Technická univerzita Ostrava spustila kampaň, která má posunout image univerzity a zvýšit povědomí o univerzitě mimo Moravskoslezský kraj. Kampaň odstartovala křtem hudebního videoklipu Doc. Vlákno - Hey lamo!, který se chce s nadsázkou vymezit proti negativním stereotypům spojeným s Ostravou a se studiem techniky. Tváří kampaně je herec Michal Kavalčík, který pro univerzitu vytvořil novou postavu „docenta Vlákna“, který je opakem jeho známější postavy Rudy z Ostravy.

Cílem kampaně je zvýšit povědomí o univerzitě za hranicemi Moravskoslezského kraje. „Už dávno nejsme jen regionální univerzitou. Mezinárodní žebříček The Times Higher Education nás označil za nejlepší univerzitu Česka, dokázali jsme vybudovat 40. nejvýkonnější superpočítač světa, náš kampus je jedním z největších ve střední Evropě,“ tvrdí rektor Ivo Vondrák

Kampaň má také posunout image univerzity, respektive města Ostravy. „Naše výzkumy ukazují, že si 52 % našich prváků myslí, že Ostravu stále nejvíce vystihuje těžba uhlí. Přes 60 % bojuje s pocitem, že Ostrava není bezpečné místo, a to jsou čísla, která musíme změnit. Chceme také ukázat, že naši absolventi nemají problém se zaměstnáním. Tento faktor je důležitý pro více než 80 % našich prváků,“ prohlašuje kancléřka univerzity Klára Janoušková

Kampaň cílí na středoškoláky, proto podle vedoucí vnějších vztahů univerzity Blanky Markové použila videoklip s virálním potenciálem. Hlavní claim kampaně zní Hodíme Ti vlákno k úspěchu. „Říkáme, že škola dává svým zázemím studentům příležitost zkusit téměř cokoli. Už při studiu mohou využít podnikatelský inkubátor, vyzkoušet si superpočítač nebo se podílet na studentských projektech, jako je vývoj elektromobilů,“ vysvětluje Marková

Autory kampaně jsou režisér klipu Vladimír Skórka a Dimitros Vlasakudis. „Pracovali jsme s myšlenkou, že každý, i Ruda z Ostravy, by chtěl být jako Vlákno, který umí sestavit elektromobil, hraje hry na superpočítači, tleská mu americký prezident Obama a odmítá nabídky nejlepších zaměstnavatelů.Je úspěšný, protože mu Technická univerzity Ostrava poskytla vzdělání,“ říká Skórka. 

Michal Kavalčík byl vybrán jako herec, který je jasně spjatý s Ostravou, ale současně je i celorepublikově známý. Na tvorbě písně se dále podílel také český producent Viliam Béreš. Kampaň zahrnuje vedle hudebního videoklipu také nové webové stránky, on line hru a širokou podporu na sociálních sítích. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy