Loosers
Holba Šerák
Mazáci Šeráci jedou do pivního ráje
- Event
- 1405
Klient | Pivovar Holba |
---|---|
Značka | Holba Šerák |
Obor | Alkoholické nápoje |
Pivovar Holba spustil letní kampaň, která kombinuje ATL, BTL, digitální i WOM komunikační kanály. Tvůrcem a organizátorem této branded entertainment akce je agentura Loosers.
Vybraní fanoušci piva Holba Šerák, kteří se předem zaregistrují na webu holbajede.cz, jsou historickým autobusem Škoda RO z roku 1947 dopraveni do areálu pivovaru, kde na ně čeká exkurze se sládkem, pivní víceboj, občerstvení a dárky s merchandisingem značky. Loosers kromě kreativy a in-house produkce projektu navrhla i mediální strategii.
Kampaň kombinuje OOH kanály, on-trade, digitální nástroje, podporu šíření na sociálních sítích, radiospoty, rozhovory v lokálních rozhlasových médiích a digitální PR.
Komentáře