Konektor, Konektor Social, PR.Konektor
Hollandia
Moje máma byla kráva
- Venkovní
- 8889
Klient | Hollandia Karlovy Vary |
---|---|
Značka | Hollandia |
Obor | Potraviny |
Výrobce jogurtů Hollandia Karlovy Vary redesignuje postupně jednotlivé produktové řady svých výrobků, a souběžně s tím odstartoval novou kampaň. Ta poběží od 9. května do konce června. Redesign i kampaň si Hollandia nadělila k blížícím se oslavám 25. výročí existence. Redesign zajistila agentura Cocoon, kampaň připravují agentury PR.Konektor, Konektor Social a Konektor.
Redesign se týká v první fázi Selské řady, po níž by měla následovat Bio Selská řada, krémové jogurty a Bio BiFi drinky. Součástí redesignu je podle zástupců Hollandie i změna produktového složení jogurtů, konkrétně oproštění výrobků od aromat a konzervačních látek a zvýšení podílu ovoce v ovocné složce. Tomu by měl odpovídat i nový design obalu všech výrobků Hollandia.
Kampaň provázejí vizuály s lehce provokativními slogany, včetně claimu Moje máma byla kráva. "Chceme tím říct, že naše jogurty jsou z mléka, nic víc, nic míň," tvrdí marketingový manažer značky Hollandia Jan Škoda. Ilustrace na obalech jogurtů se podle něj inspirovaly skutečnou krajinou Krásného Údolí na Karlovarsku, kde Hollandia vyrábí.
Kampaň poběží na billboardech a citylightech, a dále formou indooru přímo v obchodech. Její součástí budou také ochutnávky nového jogurtu a akční ceny. Navíc Hollandia použila pro propagaci vizuálně odlišné "proložky" (speciální palety) s potištěným logem tak, aby bylo na první pohled jasné, že v regálu jsou vyskládané jogurty Hollandia.
Firmu Hollandia vlastní potravinářská společnost Hopi Foods, v níž drží většinový podíl akciovka Hopi Holding a po jedné devítině mají Karel Buřič a Michal Škoda.
Komentáře