Oliver
Home Credit
Kamali
- Televize
- 1960
Klient | Home Credit |
---|---|
Značka | Home Credit |
Obor | Finanční služby |
Poskytoval nebankovních úvěrů Home Credit rebranduje svou Japonskou půjčku, nově je z ní Kamali. Hlavní roli v animovaných spotech ztvární kočka, které "nevoní" nevýhodné nabídky krátkodobých půjček. Každý z celkem tří spotů o stopáži 20 sekund tvrdí, že Kamali je nejlepší produkt na trhu krátkodobých půjček. "V každém spotu jsou zmíněny tři hlavní výhody půjčky od Kamali, konkrétně jde o nízkou cenu, rychlost vyřízení a bezpečnost," uvedla Kateřina Cmerková, vedoucí brand managementu Home Creditu. Kreativní návrh reklamních spotů dodala agentura Oliver. Spoty se budou vysílat od 13. února na stanicích televizní skupiny Prima.
Komentáře