Oliver
Home Credit
Půjčka bez poplatků
- Televize
- 2588
Klient | Home Credit |
---|---|
Značka | Home Credit |
Obor | Finanční služby |
Produkce | Soft Pillow |
Režisér | Tomáš Kasal, Michal Navrátil |
Poskytovatel nebankovních úvěrů Home Credit zahájil novou reklamní kampaň. Celkem tři spoty vznikly pod taktovkou režisérského dua Kasal & Navratil v produkci Soft Pillow. Vysílat se budou na stanicích skupin Prima, Barrandov a Óčko. Nová reklamní kampaň se propíše do celého komunikačního mixu, od televize přes neadresnou distribuci až do online. Za kreativou kampaně stojí agentura Oliver.
Jednotlivé spoty představují mikropříběhy lidí, kteří si díky svým správným rozhodnutím a činům zlepšují život. Spoty se nesou v kauzálním konceptu "když..., tak...", který navazuje na předchozí kampaň late night show a podporuje pokračující repositioning společnosti.
"Po úspěšném formátu late night show, jejímž moderátorem byl herec Pavel Nečas, jsme chtěli, aby do popředí vystoupily samotné příběhy lidí. To jsou naši hrdinové. Kampaň startuje novým spotem zaměřeným na to, jak příjemně může život lidí ovlivnit, když je neobtěžují zbytečné poplatky za vyřízení, vedení či předčasné splacení půjčky," vysvětluje brand manažerka Home Creditu Kateřina Cmerková.
Komentáře