Oliver
Home Credit
Svobodné splácení / Pavel Nečas
- Televize
- 4221
Klient | Home Credit |
---|---|
Mediální agentura | OMD |
Značka | Home Credit |
Obor | Finanční služby |
Produkce | Oliver |
Režisér | Petr Němeček |
Nebankovní úvěrová společnost Home Credit spouští 1. listopadu novou reklamní kampaň. Jednotlivé spoty vycházejí z nového komunikačního konceptu, který je součástí repositioningu společnosti, prezentovaného veřejnosti minulý týden. Celá kampaň tak používá formát late night show, jejímž moderátorem je divadelní a filmový herec Pavel Nečas.
Kampaň startuje novým spotem zaměřeným na hotovostní půjčku a službu Svobodné splácení. "Prvním spotem chceme lidem ukázat, že s naší půjčkou jsou svobodní, protože si ji řídí sami. Výši splátky si mohou snížit, aniž by museli někoho dopředu upozorňovat nebo žádat. Navíc za prodloužení neplatí víc, než si dohodli u původní délky splácení," tvrdí marketingová ředitelka společnosti Home Credit Jana Studničková.
V navazujících spotech se mají představit další produktové inovace Home Creditu, kromě nich se ale reklama zaměří i na samostatné image sdělení o přístupu společnosti ke klientům. Momentálně je natočeno šest spotů, přičemž do konce letošního roku se v televizi objeví tři z nich. Se spoty se diváci setkají na kanálech stanic skupiny Prima, Barrandov a Óčko. Kampaň dále počítá podle Studničkové s kompletním komunikačním mixem včetně tisku a neadresné distribuce. Za produkcí spotů stojí agentura Oliver, režisérem je Petr Němeček. Televizní prostor nakoupila mediální agentura OMD.
Komentáře