upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Oliver

Home Credit
Svobodné splácení / Pavel Nečas

Klient Home Credit
Mediální agentura OMD
Značka Home Credit
Obor Finanční služby
Produkce Oliver
Režisér Petr Němeček

Nebankovní úvěrová společnost Home Credit spouští 1. listopadu novou reklamní kampaň. Jednotlivé spoty vycházejí z nového komunikačního konceptu, který je součástí repositioningu společnosti, prezentovaného veřejnosti minulý týden. Celá kampaň tak používá formát late night show, jejímž moderátorem je divadelní a filmový herec Pavel Nečas

Kampaň startuje novým spotem zaměřeným na hotovostní půjčku a službu Svobodné splácení. "Prvním spotem chceme lidem ukázat, že s naší půjčkou jsou svobodní, protože si ji řídí sami. Výši splátky si mohou snížit, aniž by museli někoho dopředu upozorňovat nebo žádat. Navíc za prodloužení neplatí víc, než si dohodli u původní délky splácení," tvrdí marketingová ředitelka společnosti Home Credit Jana Studničková.

V navazujících spotech se mají představit další produktové inovace Home Creditu, kromě nich se ale reklama zaměří i na samostatné image sdělení o přístupu společnosti ke klientům. Momentálně je natočeno šest spotů, přičemž do konce letošního roku se v televizi objeví tři z nich. Se spoty se diváci setkají na kanálech stanic skupiny Prima, Barrandov a Óčko. Kampaň dále počítá podle Studničkové s kompletním komunikačním mixem včetně tisku a neadresné distribuce. Za produkcí spotů stojí agentura Oliver, režisérem je Petr Němeček. Televizní prostor nakoupila mediální agentura OMD.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy