upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Inspiro Solutions, Vlastní tvorba

Honor 9
Čas zazářit / Eva Samková

Klient Honor
Mediální agentura MEC Global
Značka Honor 9
Obor Spotřební elektronika pro domácnost
Produkce Social Sharks
Web http://www.honor9.cz

Značka mobilních telefonů Honor přichází s novou kampaní představující model Honor 9, která zahrnuje online i offline média. Tvaří značky je i nadále olympijská vítězka ve snowboardcrossu Eva Samková. "Spolupráce s Evou Samkovou se nám velmi osvědčila, není tedy důvod od ní ustupovat. Eva samotná navíc svou pozitivní, divokou a nebojácnou povahou zcela odráží podstatu naší značky," uvedl Tomáš Veselý, Marketing & e-Commerce manager značky Honor pro střední Evropu.

Nový vizuální styl se objevuje v online kampaních, na Facebooku či webu Honor 9. V offline potom na letácích, polepech či dalších formátech u prodejních partnerů značky, na CLV nebo třeba v Bratislavě jako polep autobusu. Vizuály se využívají i v PR komunikaci. V souladu s názvem smartphonu, Honor 9, se v kampani pracuje s devíti různými výrazy obličeje, kterými je Eva Samková pověstná. Na CLV jsou k vidění všechny, na dalších formátech se objevují primárně dva. V rámci kampaně se navíc značka stejně jako loni stala partnerem hudebního festivalu Colours of Ostrava, k nákupu Honoru 9 přidala čtyřdenní vstupenku na festival.

Kampaň vznikla ve spolupráci s agenturou Inspiro Solutions, která měla na starosti kromě PR a sociálních médií i přípravu microsite a lokalizaci vizuálů. Mediální agenturou je MEC Global a na produkci kampaně spolupracovala také agentura Social Sharks.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy