upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Inspiro Solutions

Honor
Virtuální fronta

Virtuální fronta Virtuální fronta
Klient Honor
Značka Honor
Obor Spotřební elektronika pro domácnost
Web http://www.forthebrave.cz/

Na český trh míří nová značka mobilních telefonů Honor. Ta byla představena 28. října v Berlíně a nyní u nás spouští prodejní kampaň, kterou na speciální microsite motivuje zákazníky k zařazení do virtuální fronty. „Čekající“ si tak zarezervují jeden z omezeného počtu kusů telefonů Honor 6 a mohou také vyhrát jednu z desítek cen. Stačí k tomu nahrát své selfie splňující všechny požadavky. Kampaň je současně pokusem o světový rekord o nejdelší virtuální frontu.

Součástí kampaně je také práce s komunitou prostřednictvím Facebooku a Twitteru a spolupráce s tuzemskými bloggery a opinion leadery. Tváří značky pro Českou republiku se stala moderátorka a současně známá hráčka počítačových her Alžběta Trojanová.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy