upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Heimat

Hornbach
Festival

Klient Hornbach
Značka Hornbach
Obor Volný čas, rekreace, zábava, sport

Jarní komunikační kampaň společnosti Hornbach sází na zdůraznění vjemů, které lidé pociťují při vykonávání běžných kutilských činností. Televizní spot, který je na tuzemských stanicích nasazen od 10. března, režíroval Martin Krejčí.

„Kampaň s názvem „Nikdo to necítí jako ty“ staví do středu pozornosti vjemy, které pociťujeme při kutilství,“ říká Helena Ševčíková, marketingová ředitelka Hornbachu. „Hlavním cílem je zdůraznění toho, co cítíme, vidíme a zažíváme s tím, co vytvoříme vlastníma rukama,“ doplňuje Ševčíková.

Jako první se objeví spot nazvaný Festival. Ten vypráví příběh o muži, který při kutilství dosáhne absolutní dokonalosti po perfektním úderu kladivem. Tento úder se pro kutila stane intenzivní cestou skrze zcela odlišné pocitové světy.

„Novou reklamní kampaní dává společnost Hornbach opět působivou formou najevo hluboce procítěné pochopení pro všechna citová rozpoložení domácích kutilů,“ říká Guido Heffels, vedoucí kreativního oddělení agentury Heimat.

Spot je nasazen od 10. března ve všech velkých televizních stanicích v Německu, České republice, Rakousku, Nizozemí, Švédsku a Rumunsku. Televizní kampaň doprovází outdoorová, tisková a online reklama spolu s komunikací v místě prodeje.

  • Název: „Nikdo to necítí tak, jako ty.“
  • Jméno spotu: „Festival“
  • Stopáže: 45“, 30“, 20“, 15“
  • Produkce: STINK, Berlín
  • Výkonný producent: Jan Dressler
  • Režie: Martin Krejčí
  • Kamera: Štěpán Kučera
  • Střih: Filip Malásek

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy