Heimat
Hornbach
Jarní kolekce
- Televize
- 1933
| Klient | Hornbach |
|---|---|
| Značka | Hornbach |
| Obor | Maloobchod, obchodní řetězce |
| Produkce | Trigger Happy Productions |
| Režisér | Carl Erik Rinsch |
| Web | http://www.hornbach.cz/ |
Hornbach představuje novou marketingovou kampaň. Společnost v ní kromě motivace k zahájení jarních projektů poukazuje na to, že právě oblečení je svědkem dřiny jeho majitelů při realizaci projektů, a proto si zaslouží ocenění. Po loňské kampani, kdy rozdával Hornbach v prodejnách pytle na odpadky v rámci "Udělej něco proti ošklivosti", bude od poloviny dubna zdarma k vyzvednutí na všech prodejnách Hornbach v Čechách i na Slovensku nášivka "Srdcovka – Stvořeno tvými činy", kterou mohou kutilové ozdobit svůj pracovní oděv. Kampaň poběží na kanálech TV Nova, Prima Cool a i v České televizi. Mimo Česko ji mohou vidět i v Německu, na Slovensku, Rakousku, Nizozemí, Švýcarsku, Švédsku a Lucembursku. Televizní propagaci doprovází tisková, online a outdoorová reklama spolu s komunikací v místě prodeje.


Komentáře