Heimat
Hornbach
Jarní kolekce
- Televize
- 1777
Klient | Hornbach |
---|---|
Značka | Hornbach |
Obor | Maloobchod, obchodní řetězce |
Produkce | Trigger Happy Productions |
Režisér | Carl Erik Rinsch |
Web | http://www.hornbach.cz/ |
Hornbach představuje novou marketingovou kampaň. Společnost v ní kromě motivace k zahájení jarních projektů poukazuje na to, že právě oblečení je svědkem dřiny jeho majitelů při realizaci projektů, a proto si zaslouží ocenění. Po loňské kampani, kdy rozdával Hornbach v prodejnách pytle na odpadky v rámci "Udělej něco proti ošklivosti", bude od poloviny dubna zdarma k vyzvednutí na všech prodejnách Hornbach v Čechách i na Slovensku nášivka "Srdcovka – Stvořeno tvými činy", kterou mohou kutilové ozdobit svůj pracovní oděv. Kampaň poběží na kanálech TV Nova, Prima Cool a i v České televizi. Mimo Česko ji mohou vidět i v Německu, na Slovensku, Rakousku, Nizozemí, Švýcarsku, Švédsku a Lucembursku. Televizní propagaci doprovází tisková, online a outdoorová reklama spolu s komunikací v místě prodeje.
Komentáře