upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Heimat

Hornbach
Jarní kolekce

Klient Hornbach
Značka Hornbach
Obor Maloobchod, obchodní řetězce
Produkce Trigger Happy Productions
Režisér Carl Erik Rinsch
Web http://www.hornbach.cz/

Hornbach představuje novou marketingovou kampaň. Společnost v ní kromě motivace k zahájení jarních projektů poukazuje na to, že právě oblečení je svědkem dřiny jeho majitelů při realizaci projektů, a proto si zaslouží ocenění. Po loňské kampani, kdy rozdával Hornbach v prodejnách pytle na odpadky v rámci "Udělej něco proti ošklivosti", bude od poloviny dubna zdarma k vyzvednutí na všech prodejnách Hornbach v Čechách i na Slovensku nášivka "Srdcovka – Stvořeno tvými činy", kterou mohou kutilové ozdobit svůj pracovní oděv. Kampaň poběží na kanálech TV Nova, Prima Cool a i v České televizi. Mimo Česko ji mohou vidět i v Německu, na Slovensku, Rakousku, Nizozemí, Švýcarsku, Švédsku a Lucembursku. Televizní propagaci doprovází tisková, online a outdoorová reklama spolu s komunikací v místě prodeje.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy