Heimat
Hornbach
Rychle a dobře
- Televize
- 1463
Klient | Hornbach |
---|---|
Značka | Hornbach |
Obor | Nábytek, domácnost, kancelář |
Režisér | Kai Schonrath |
Síť hobbymarketů vzkazuje zákazníkům, že je volbou číslo jedna pro stavební projekty a pro každého kutila. Důvod: nízké ceny a vysoká úroveň poradenských služeb. „Aktuální kampaň Hornbachu je odlišná od těch předchozích, protože je zaměřená na naši strategii trvale nízkých cen,“ říká Helena Ševčíková, marketingová ředitelka Hornbachu v České republice a na Slovensku.
Koncept nové komunikační kampaně společnosti Hornbach již tradičně vznikl v reklamní agentuře Heimat. Kromě Česka kampaň běží v Německu, na Slovensku, Rakousku, Nizozemí, Švýcarsku, Švédsku a Rumunsku. Televizní kampaň doprovází tisková, online a outdoorová reklama spolu s komunikací v místě prodeje.
Komentáře