Heimat
Hornbach
Udělej něco proti ošklivosti
- Televize
- 2066
Klient | Hornbach |
---|---|
Značka | Hornbach |
Obor | Nábytek, domácnost, kancelář |
Společnost Hornbach představila v České republice novou marketingovou kampaň s názvem „Udělej něco proti ošklivosti“. Jelikož jarní slunce odhalí veškeré nedostatky, síť hobbymarketů jejím prostřednictvím vybízí všechny kutily, aby si všímali svého okolí a jeho zastaralé, šeredné a nevyhovující součásti zrenovovali. Hornbach k tomu zákazníkům pomůže komplexností i vysokou úrovní poradenských služeb a především trvale nízkými cenami, díky nimž je boj s ošklivostí pro každého možný.
První spot kampaně ukazuje skupinu aktivních kutilů, kteří se pustili do projektů ve svém okolí, a názorně předvádí, co je s Hornbachem možné vytvořit téměř přes noc, abyste vylepšili své okolí. Z otlučené fasády tak vznikají jako „obklad“ otevřené obytné prostory a na nevzhledném dvorku nová otočná zahrada. V průběhu reklamy protagonista vysvětluje, jak je důležitý boj proti ošklivosti, protože, kdo je obklopen jen ošklivostí, sám se stane ošklivým. Pomocí nápadů a aktivních členů komunity tak dostávají věci ve spotech řád, a tím je v lidech v okolí znovu probouzena radost ze života. Hlavní role Hornbachu při těchto renovacích je především v cenové dostupnosti daných materiálů potřebných na rekonstrukce („Stojí to méně, než si myslíš.“) a v komplexnosti poradenských služeb včetně odborných doporučení („A dokonce ti poradí, jak toho lze dosáhnout.“)
„Aktuální kampaň Hornbachu opět vyzdvihuje hlavní přednosti Hornbachu, tedy strategii trvale nízkých cen a komplexní odborné poradenství. Navíc se snaží přinést i nový prvek společenské odpovědnosti, který v České republice zatím není moc využívaný – dobrovolnictví v rámci komunit,“ říká Helena Ševčíková, marketingová ředitelka společnosti Hornbach v České republice a na Slovensku a dodává: „Zajímavostí totiž je, že veškeré projekty ukázané v reklamě byly reálně vytvořeny se skutečnými lidmi z daného okolí.“
Koncept nové komunikační kampaně společnosti Hornbach již tradičně vznikl v reklamní agentuře HEIMAT. Spot režíroval Lionel Goldstein, produkci zajistila společnost CZAR Film. Kampaň je v České republice nasazena 22.3. Poběží také v Německu, na Slovensku, Rakousku, Nizozemí, Švýcarsku, Švédsku a Lucembursku. Televizní kampaň doprovází tisková, online a outdoorová reklama spolu s komunikací v místě prodeje.
Komentáře