upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

ActionPlease

Hornicko-geologická fakulta Vysoké školy báňské
Budoucnost má hloubku

Klient Hornicko-geologická fakulta Vysoké školy báňské
Značka Hornicko-geologická fakulta Vysoké školy báňské
Obor Různé
Režisér Radim Dittrich

Nejstarší fakulta Vysoké školy bánské v Ostravě spustila náborovou kampaň, postavenou na internetových reklamních spotech z dílny kreativní skupiny Action Please. Kampaň má změnit vnímání fakulty a přilákat ke studiu mladé lidi, kteří fakultu považují za zastaralou.

Video prezentuje obory zaměřené na zpracování odpadu a ekologii. "Svět, jak jej vidíme ve videu, není až tak nereálný. Lidstvo totiž ročně vyprodukuje až 1,3 miliard tun odpadu. Pokud nevychováme odborníky v oblasti zpracovávání odpadu, budeme se za pár desítek let brodit smetím," tvrdí režisér Radim Dittrich.  Kromě videa Svět v odpadu fakulta uvedla také spot, v němž se divák ocitá na Mezinárodní těžební stanici Měsíc. "Veřejnost si myslí, že až se zavře poslední důl v ostravsko-karvinské pánvi, zanikne také těžba. Lidstvo však bude nerostné suroviny těžit pořád, ať už na Zemi, nebo na Měsíci," říká k tomu Dittrich.

Hlavní claim kampaně Budoucnost má hloubku je zároveň názvem nového webu, který má fakultu prezentovat tak, aby se přiblížila své cílové skupině, a sice středoškolákům. „Komunikujeme s nimi tak, jako by oni mluvili s námi. Jejich jazyk bývá protkán slangem stejně jako naše webovky,“ prohlašuje autor kampaně Adam Troják.

Kampaň aktivně funguje především na Facebooku. „Facebookové stránky fakulty jsme oživili nejen videi, ale také fun facts, která by měla zábavnou formou vzdělávat a zároveň připomínat třeba důležitost recyklace,“ tvrdí Troják. Zároveň fakulta prostřednictvím Facebooku upozorňuje na termíny podání přihlášek nebo přijímaček. Jak kampaň zapůsobila na uchazeče, se ukáže na konci dubna, kdy se uzavírají přihlášky.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy