upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Inspiro Solutions

Huawei
Ascend P6

Ascend P6
Klient Huawei
Značka Huawei
Obor Spotřební elektronika pro domácnost

Společnost Huawei, přední světový dodavatel řešení v oblasti informačních a komunikačních technologií a koncových zařízení, dnes v České republice spouští propagační on-line kampaň na podporu vlajkového modelu telefonu Ascend P6. Kampaň v realizaci agentury Inspiro Solutions ze skupiny Kindred Group bude od 10. října až do 15. prosince propagovat chytrý telefon v luxusním zpracování s kovovým tělem, neotřelým designem a tenkostí pouhých 6,18 mm především v digitálních médiích a na sociálních sítích.

„Kampaň na vlajkový model Ascend P6 je rozsahem dosud největší digitální kampaní značky Huawei v ČR,“ uvádí marketingový ředitel Huawei Technologies Roman Vaňko.

Ústředním místem kampaně bude microsite www.ascendp6.cz, kde si uživatelé mohou prohlédnout detailní 3D model telefonu a získat o něm podrobné informace. Interaktivní vizualizace trojrozměrného modelu Ascend P6 je zpracována unikátním webGL jazykem, který nabídne opravdu silný zážitek oproti stávajícím řešením 3D modelů, které jsou k vidění na českém internetu. Součástí webové prezentace je zároveň sekce představující parametry tohoto špičkového smartphonu zábavnou formou. V ní si uživatel může vybrat jedno tematické prostředí (park, klub, kancelář, obývací pokoj, ulice), kde může lehce a vtipně srovnávat parametry telefonu s různými reálnými předměty.

Součástí kampaně je také spotřebitelská soutěž o šest smartphonů Ascend P6, v níž mají lidé za úkol vyfotit se s tímto novým modelem (třeba v obchodech), fotku nahrát do aplikace na microsite www.ascendp6.cz a získat pro ni co nejvíce „lajků“. Z padesátky nejúspěšnějších fotek pak porota vybere vítězné snímky a nové majitele chytrých a elegantních „žiletek“.

Na podporu microsite a fotografické soutěže o Huawei Ascend P6 poběží rozsáhlá reklamní kampaň na Facebooku a propagovat ji bude i hlavní facebooková stránka značky na profilu Huawei Device CZ / SK. K podpoře kampaně bude následně spuštěna speciální aplikace na Facebooku, prostřednictvím které bude Huawei intenzivněji komunikovat s advokáty značky. Ti budou mít do budoucna možnost získat speciální drobné výhody a dárečky.

Vedle hlavní fotografické soutěže Huawei spustí na totožné microsite také soutěž pro blogery, kteří budou mít možnost napsat článek o novém smartphonu Huawei Ascend P6, přivést co největší počet čtenářů a zařadit se tak do zápolení o Ascend P6.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy