Inspiro Solutions
Huawei P8
S šestkami si hlavu nedělá
- Online
- 2328
Klient | Huawei |
---|---|
Značka | Huawei P8 |
Obor | Spotřební elektronika pro domácnost |
Výrobce elektroniky Huawei spustil svou největší letošní kampaň, zaměřenou na propagaci nového modelu smartphonu Huawei P8, konkrétně jeho fotografické funkce. Součástí právě spuštěných komunikačních aktivit je i sponzorství fotografické soutěže #P8NocniSvet, kterou zajišťuje Asociace profesionálních fotografů ČR. P8 představuje novou vlajkovou loď značky.
Kampaň je postavena na fotoaparátu, kterým chce Huawei konkurovat high-endovým modelům, jako je iPhone 6 nebo Samsung Galaxy S6. Na ně odkazuje i slogan "S šestkami si hlavu nedělá". Ten se během letních měsíců objeví na části vizuálů v outdooru, tisku, online médiích a na sociálních sítích.
Společně s ATL kampaní probíhá také fotografický projekt #P8NocniSvet, realizovaný pod záštitou Asociace profesionálních fotografů ČR, který má prověřit kvalitu fotografií pořízených chytrými mobilními telefony. V rámci této akce proběhnou workshopy a fotografická soutěž pro širokou veřejnost s vernisáží vítězných snímků. Ty nejlepší z nich se v závěru kampaně objeví spolu s jejich autory i na billboardech.
Ambasadory soutěže jsou profesionální fotografové Adolf Zika, David Kraus, Tereza z Davle a Zdenko Hanout. Ti budou přístrojem P8 fotit a výsledné snímky umísťovat na kampaňovou microsite a na Instagram a Twitter. Do focení se zapojí i celebrity z různých oblastí veřejného života.
Kampaň realizuje agentura Inspiro Solutions ze skupiny Kindred Group, která je od letošního roku takzvanou core agenturou Huawei zajišťující pro značku komunikační aktivity v oblasti sociálních médií, digitálu, PR a kreativní produkce.
Komentáře