Unifer
Hvězdárna a planetárium
Miniplanetárium
- Venkovní
- 1050
Klient | Hvězdárna a planetárium Brno |
---|---|
Značka | Hvězdárna a planetárium |
Obor | Kulturní marketing & dobročinnost |
Creative director | Zbyněk Potrusil |
Copywriter | David Koutný |
Grafika/ilustrace | Thomas Musil |
Account manager | Gabriela Mičková |
Hvězdárna a planetárium Brno spustila kampaň nazvanou Miniplanetárium. Kampaň připravila agentura Unifer, která přeměnila tramvajovou zastávku ve vnitřním Brně do podoby Miniplanetária.
Přeměny zastávky docílila celopolepem všech ploch – zvenčí zastávka napodobovala reálnou fasádu skutečné Hvězdárny a planetária, vevnitř pak byl pohled do vesmíru, doplněný o fakta, která se vesmíru týkají. Multimediálními doplňky byly také CLV s LCD obrazovkou, na níž běží vesmírná videosmyčka a světelný laser. Ten po setmění přes speciální „hvězdotvornou“ mřížku celé miniplanetárium osvětlil a doplnil tak celou atmosféru projekcí hvězd.
Kampaň probíhala v lednu 2016 na zastávce Česká v Brně, což je podle agentury jedno z nejfrekventovanějších brněnských míst. "Záměrně byla vybrána zastávka tramvaje číslo 4, která lidi doveze přímo do Hvězdárny a planetária Brno," uvádí Unifer. Kampaň podpořil také video teaser, šířený přes sociální sítě, který lákal lidi k návštěvě Miniplanetária.
Komentáře