upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Unifer

Hvězdárna a planetárium
Miniplanetárium

Klient Hvězdárna a planetárium Brno
Značka Hvězdárna a planetárium
Obor Kulturní marketing & dobročinnost
Creative director Zbyněk Potrusil
Copywriter David Koutný
Grafika/ilustrace Thomas Musil
Account manager Gabriela Mičková

Hvězdárna a planetárium Brno spustila kampaň nazvanou Miniplanetárium. Kampaň připravila agentura Unifer, která přeměnila tramvajovou zastávku ve vnitřním Brně do podoby Miniplanetária.

Přeměny zastávky docílila celopolepem všech ploch – zvenčí zastávka napodobovala reálnou fasádu skutečné Hvězdárny a planetária, vevnitř pak byl pohled do vesmíru, doplněný o fakta, která se vesmíru týkají. Multimediálními doplňky byly také CLV s LCD obrazovkou, na níž běží vesmírná videosmyčka a světelný laser. Ten po setmění přes speciální „hvězdotvornou“ mřížku celé miniplanetárium osvětlil a doplnil tak celou atmosféru projekcí hvězd.

Kampaň probíhala v lednu 2016 na zastávce Česká v Brně, což je podle agentury jedno z nejfrekventovanějších brněnských míst. "Záměrně byla vybrána zastávka tramvaje číslo 4, která lidi doveze přímo do Hvězdárny a planetária Brno," uvádí Unifer. Kampaň podpořil také video teaser, šířený přes sociální sítě, který lákal lidi k návštěvě Miniplanetária.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy