CRS
Hydrofemin
#hydrofeminzenam
- Venkovní
- 1240
Klient | Egis |
---|---|
Značka | Hydrofemin |
Obor | Zdravotní péče, OTC |
Fotograf/ka | Tereza z Davle |
Agentura CRS připravila novou kampaň pro Hydrofemin, zdravotní prostředek určený pro intimní prostředí ženy. Cílem kampaně #hydrofeminzenam je prolomit tabu v oblasti intimní péče. Kampaň odstartovala 1. července a pokrývá outdoor, on-line i YouTube.
Outdoor je v kampani stěžejní - na billboardech jsou neretušované originální fotografie mladých žen, maminek, starší generace a v neposlední řadě onkologicky nemocných žen. Celá kampaň vyvrcholí v polovině září společenskou akcí, kde se vydraží velkoformáty fotografií Terezy z Davle. Výtěžek poputuje na nadaci Onkologie pro 21. století.
"Pro spolupráci jsme si vybrali fotografku Terezu z Davle, která nafotila sérii naturalistických aktů čtyř žen, zastupující určité životní období, kdy je třeba více se starat o svou intimitu," uvedl Pavel Košulič z reklamní agentury CRS. "Jdeme trochu jinou cestou a ukazujeme krásu skutečných žen používajících Hydrofemin. Žádné vyretušované modelky. Doufáme, že se odlišíme a ženy si produkt a jeho výhody zapamatují," doplnil.
"Kampaní chceme upozornit na to, že je důležité pečovat nejen o svou tvář, ale také o intimní partie. Ženy by se neměly bát o svých intimních problémech mluvit, nejlepší je se v případě potíží poradit se svým gynekologem," doplnila Silvie Nagyová z farmaceutické firmy Egis, která zdravotní prostředek na český trh dodává a kampaň zaštiťuje.
Komentáře