upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Rust Klemperer

Hypoteční banka
Australská hypotéka

Klient Hypoteční banka
Značka Hypoteční banka
Obor Finanční služby
Grafika/ilustrace Luděk Bárta

Sdělení nové kampaně Hypoteční banky kopíruje obrácený princip Australské hypotéky - čím více si klient půjčí, tím vyšší slevu ze základní úrokové sazby dostane. “Chceme ukázat, že i banka může mít smysl pro humor. Australská hypotéka obrací splátky vzhůru nohama, proto jsme se rozhodli, že otočíme vzhůru nohama také všechna naše reklamní sdělení. Na obrácené bigboardy jsme obdrželi mnoho pozitivních dotazů a reakcí, věříme proto, že jsme se vydali správnou cestou," uvádí Jana Wolfová, ředitelka marketingové komunikace Hypoteční banky.

Kampaň banka spustila na začátku února a potrvá do poloviny března. Poběží v televizi, v rádiích, tištěných médiích a na internetu. Mediální mix jarní kampaně Hypoteční banky konkrétně zahrnuje dvacetisekundové televizní a rádiové spoty, falešné přebaly Lidových novin a Reflexu a 43 outdoorových reklamních ploch (bigboardů) obrácených vzhůru nohama. V pražském metru nechala banka instalovat 220 reklamních rámečků na trasách metra A a B. Novinkou jsou devadesátisekundové vstupy na rádiu Beat, ve kterých bude Hypoteční banka radit posluchačům, jak na hypotéku. Spuštěna bude také nová interaktivní webová hra.

Na kampani se podílelo několik agentur. Autorem obráceného konceptu je agentura Rust Klemperer, mediální mix zajišťuje agentura Mindshare. Media Factory obstarává kreativu pro internetovou reklamu a textovou část dodala PR agentura AC&C Public Relations.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy