Symbio Digital
Hypoteční banka
Až přiletí čáp, spolu to zvládneme
- Online
- 1293
Klient | Hypoteční banka |
---|---|
Značka | Hypoteční banka |
Obor | Finanční služby |
Hypoteční banka spustila na konci ledna novou reklamní kampaň zacílenou na mladé do 35 let, kteří plánují pořízení vlastního bydlení a v budoucnu i založení rodiny. Banka jim za každého nově narozeného potomka nabídne snížení sazby hypotečního úvěru o 0,1 % (podmínkou je ovšem sjednat investiční pojištění Fortík od ČSOB Pojišťovny pro případ úrazu nebo nemoci). Kampaň bude vzhledem k cílové skupině k vidění především na internetu. Bude se jednat o mix sociálních sítí, zpravodajských serverů a webů zaměřených na bydlení. Její součástí bude i video s hlavním čapím hrdinou.
„Počet nově narozených dětí v Česku v posledních několika letech roste a my tento trend hodláme ještě více podpořit. Přibližně 30 % žadatelů plánuje v budoucnosti založení nebo rozšíření rodiny. Snížení rodinného rozpočtu právě v době příchodu potomka je však pro ně velkým tématem,“ vysvětluje Kateřina Krásová, ředitelka marketingu Hypoteční banky. Kreativní koncept kampaně vychází z dílny agentury Symbio.
Komentáře