upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Symbio Digital

Hypoteční banka
Až přiletí čáp, spolu to zvládneme

Klient Hypoteční banka
Značka Hypoteční banka
Obor Finanční služby

Hypoteční banka spustila na konci ledna novou reklamní kampaň zacílenou na mladé do 35 let, kteří plánují pořízení vlastního bydlení a v budoucnu i založení rodiny. Banka jim za každého nově narozeného potomka nabídne snížení sazby hypotečního úvěru o 0,1 % (podmínkou je ovšem sjednat investiční pojištění Fortík od ČSOB Pojišťovny pro případ úrazu nebo nemoci). Kampaň bude vzhledem k cílové skupině k vidění především na internetu. Bude se jednat o mix sociálních sítí, zpravodajských serverů a webů zaměřených na bydlení. Její součástí bude i video s hlavním čapím hrdinou.

„Počet nově narozených dětí v Česku v posledních několika letech roste a my tento trend hodláme ještě více podpořit. Přibližně 30 % žadatelů plánuje v budoucnosti založení nebo rozšíření rodiny. Snížení rodinného rozpočtu právě v době příchodu potomka je však pro ně velkým tématem,“ vysvětluje Kateřina Krásová, ředitelka marketingu Hypoteční banky. Kreativní koncept kampaně vychází z dílny agentury Symbio.

 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy