Saatchi & Saatchi
Hypoteční banka
Hypoteční trhák
- Televize
- 4538
Klient | Hypoteční banka |
---|---|
Značka | Hypoteční banka |
Obor | Finanční služby |
K animované rodince přibyl v reklamě Hypoteční banky skutečný jezevčík Eda, respektive aktuální kampaň ho zdůrazňuje právě jinak než v kreslené podobě. Jezevčíka značka už déle používá jako výrazný a oblíbený poutač ve svých výkladních skříních. Mění se i přístup k marketingové komunikaci. Stávající kampaň oproti předešlým nebude mít sezonní ani produktový charakter, ale v různých variantách bude přítomna v médiích po celý rok 2016. Kreativa je opět dílem agentury Saatchi & Saatchi.
„Nová kampaň se tak výrazně odlišuje od výtvarného stylu, kterým se Hypoteční banka do nedávna prezentovala. V kampani klademe důraz na maximální komunikaci sloganu Zkraťte si cestu domů, a to nejen ve smyslu pořízení vlastní nemovitosti. Motiv 'zkracování cesty' je v nové kampani rozšířen i mimo oblast samotného bydlení. Proto bude také v jarní části kampaně zahrnuto nově i reklamní sdělení v oblasti dopravy,“ vysvětluje Kateřina Krásová, ředitelka marketingu Hypoteční banky.
Kampaň bude k vidění v televizi, na internetu (výrazné formáty, původní zábavní videa, pořad o bydlení na Stream.cz, nová komunikace na sociálních sítích), na bigboardech u dálničních tahů, slyšet bude v rádiu (sponzoring Zelené vlny na Radiožurnálu a dopravních hlášení na Rádiu Beat) i ve vlacích Českých drah. „Celá kampaň začíná sponzoringem na stanicích televize Nova a bude pokračovat i v dalších médiích v průběhu celého roku. Po celý duben se také budeme prezentovat cestujícím v soupravách vlaků Pendolino, na což naváže sponzoring dopravních hlášení na Zelené vlně Radiožurnálu a Rádiu Beat,“ upřesňuje Václav Moravec, manažer marketingových kampaní Hypoteční banky.
Komentáře