Rust Klemperer
Hypoteční banka
Hypotéky na míru
- Televize
- 2015
Klient | Hypoteční banka |
---|---|
Značka | Hypoteční banka |
Obor | Finanční služby |
Grafika/ilustrace | Luděk Bárta |
S využitím motivu rébusu komunikuje Hypoteční banka v podzimní kampani svou pozici specialisty. I tato kampaň si zachovává charakteristickou animovanou formu. Kresbu zajistil již tradičně malíř Luděk Bárta. Kampaň zahrne televize a online. Začíná 1. října, televizní spoty poběží přibližně jeden měsíc, internet do poloviny listopadu.
Spoty kampaně poběží v televizi v deseti a patnáctivteřinové verzi. Delší verze spotu bude komunikovat hlavní sdělení kampaně. Ta kratší pak podpoří sedmiletou fixaci úrokové sazby.
Na internetu půjde zejména o statické bannery s behaviorálním cílením.
Idea kampaně je výsledkem malého tendru, který během léta banka zadala čtyřem vybraným agenturám. „Vítězný koncept „písmenka“ od Konektoru nejlépe vystihuje fakt, že hypotéka není žádný rébus, právě naopak,“ dodává Jana Wolfová z Hypoteční banky. Exekuci vítězného konceptu pak dostala na starosti dlouhodobá agentura banky Rust Klemperer.
Hypoteční banka také v rámci podzimní komunikace plánuje přebalit titulní stránku Hospodářských novin.
Komentáře