Rust Klemperer
Hypoteční banka
Sedm nízkých
- Rádio
- 1580
Klient | Hypoteční banka |
---|---|
Značka | Hypoteční banka |
Obor | Finanční služby |
Letní kampaň Hypoteční banky podpoří novinku, hypotéku s možností fixace na sedm let. Češi jsou totiž ve výběru finančních produktů poměrně konzervativní a preferují co nejdelší jistotu. Hlavním komunikačním nástrojem jinak animované kampaně bude rádiový rapový song Sedm nízkých, na kterém se podílela skupina Beatlife Label. Kampaň startuje v pátek 28. června, poběží v rádiích, na internetu i sociálních sítích.
„Kampaně Hypoteční banky byly vždy tak trochu jiné, hlavně svým animovaným stylem. Tu letošní jsme se rozhodli posunout ještě o kus dál a provokativním rap songem hypotečních trpaslíků Sedm nízkých vyzvat klienty k zamyšlení, kde co nejvýhodněji zafixovat aktuální nízké úrokové sazby u hypoték na co nejdelší dobu. Věřím, že tato vtipná a trochu jiná poloha nás letošní léto odliší a klienty i trochu pobaví,“ uvedla Jana Wolfová, ředitelka marketingové komunikace Hypoteční banky.
Komentáře