Kaspen/Jung von Matt
iBod
Věrnostní program iBod
- Televize
- 3549
Klient | Věrnostní program iBod |
---|---|
Značka | iBod |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
V pondělí 7. října odstartoval v českých obchodech věrnostní program iBod, do něhož je zpočátku zapojeno 32 prodejců, respektive jejich víc než 1.000 prodejen. Program spočívá v tom, že zákazníci přes kartu sbírají body za nákupy, platby kartou či finanční operace v bance, za něž si pak mohou vybrat odměny.
V čele programu stojí Česká spořitelna, která je také zatím jediným akcionářem provozující společnosti Věrnostní program iBod. Dále se do programu zapojují Datart, Sportisimo, Husky, Comfor, parfumerie Fann, Fokus Optik či knihkupectví Neoluxor.
Spolu se spuštěním programu v obchodech se rozeběhla masivní mediální kampaň, především v televizi, na venkovních plochách a na internetu. Zároveň půjde poštou do 3 milionů tuzemských domácností leták s dočasnou kartou. Kampaň má v první fázi spolknout 35 až 40 milionů Kč.
Online část kampaně v ceně řádově za miliony korun má na starosti mediální agentura AdExpres, startuje 7. října a bude pokračovat do konce října. Návrh strategie a mediální nákup zajistil tým ve složení Lenka Auerová, Katka Uhrová a Tomáš Búřil.
Komentáře