Kaspen/Jung von Matt, Triad Advertising
Ikea
Get Green
- Online
- 4333
Klient | Ikea |
---|---|
Mediální agentura | MEC Czech |
Značka | Ikea |
Obor | Maloobchod, obchodní řetězce |
Produkce | Sirena Film |
Režisér | Niels Gråbøl |
Web | http://www.setrnejsi-domov.cz/ |
Nábytkářský řetězec Ikea spustil v Česku a na Slovensku novou kampaň nazvanou Get Green, do níž se zapojilo dvacet českých a slovenských rodin. Kampaň propaguje produkty Ikey (chytré kuchyně, venkovní nábytek a další), které by měly lidem umožňovat chovat se šetrněji ke svému okolí i životnímu prostředí. Připravila ji agentura Kaspen/Jung Von Matt, mediální agenturou je MEC Global. Speciální microsite vytvořila agentura Triad Advertising.
Celá reklamní akce je rozdělena do tří částí. Dvacet českých a slovenských rodin vystupuje v té stěžejní z nich, jíž se stal dvouměsíční projekt Šetrnější domov. Do projektu byli vybráni členové klubu Ikea Family, kteří doma něčím plýtvali a měli chuť to změnit. Pracovníci Ikey jim proto vybrali produkty, které mají šetřit vodu i energie a snížit množství produkovaného odpadu, a připravili pro ně speciální workshop. Osobní zkušenosti, rady a výsledky účastníků projektu se pak objevily na speciálně vytvořené microsite Šetrnější domov. S šesti českými a slovenskými domácnostmi byla také natočena krátká videa dokumentující, s čím se rodiny během projektu potýkaly a co jim přinesl.
Na to naváže 11. dubna třicetivteřinový televizní spot Venku chutná nejlíp, který bude propagovat venkovní nábytek pomocí spojení dvou aktivit: společného jídla a trávení času na čerstvém vzduchu. Spot režíroval dánský režisér Niels Gråbøl v produkci Sirena Film.
Třetí část kampaně propaguje takzvané Chytré kuchyně Metod, umožňující snížit množství odpadu i spotřebu vody a energií. Pro tuto část kampaně Ikea zvolila podporu v tištěné inzerci, v síti CLV a v rámečcích v metru. Ve vybraných městech doplňuje out-of-home komunikaci také branding zastávek MHD. Na webu Ikea je pak připraven modul s řešeními těchto kuchyní.
Komentáře