upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Kaspen/Jung von Matt, Triad Advertising

Ikea
Lepší řešení pro lepší budoucnost

Lepší řešení pro lepší budoucnost
Klient Ikea
Mediální agentura Vizeum
Značka Ikea
Obor Maloobchod, obchodní řetězce

Nábytkářský řetězec Ikea spustil kampaň Lepší řešení pro lepší budoucnost, v níž se zaměřuje na téma udržitelného rozvoje a šetrného přístupu k životnímu prostředí. V kampani ukazuje výrobky vyrobené z recyklátů, například polštář z recyklovaných plastových lahví, koberec ze zbytků látek a ložní prádlo ze dřeva. Kampaň vytvořila agentura Kaspen/Jung von Matt, digitální část zajistila Triad Advertising, o PR se stará agentura Ogilvy PR. Média nakupovala agentura Vizeum.

"Lidé se stále víc zajímají o to, jak a z čeho jsou vyrobeny produkty, které si kupují. Proto jsme se rozhodli sdílet se zákazníky původ produktů prostřednictvím jejich příběhů," tvrdí Vladimír Víšek, manažer pro udržitelný rozvoj Ikea Česká republika, Maďarsko, Slovensko. .

"Jsme rádi, že můžeme kolem tohoto tématu vést s našimi zákazníky dialog zejména na sociálních sítích," dodává manažer externí komunikace Ikey Michal Kroupa. Kampaň běží od 5. ledna do 15. února v obchodních domech, v digitální komunikaci i na venkovních reklamních plochách. Byla k ní také vytvořena speciální sekce na webových stránkách. Příběhy deseti výrobků se dále objevují v omalovánkách, které pro Ikeu připravila ilustrátorka antistresových omalovánek pro dospělé Jolana Daňková.

Ikea navíc vydává takzvanou Lokální zprávu o trvalé udržitelnosti, která vychází jednak v elektronické formě, jednak ve zkrácené verzi v podobě karetní hry Zelený Petr, fungující na principu známé hry Černý Petr. Nejdůležitější fakta se tak objevují na jednotlivých hracích kartách. Kampaň doprovází také pop-up výstava s názvem Společně pro udržitelnou budoucnost, která běží od 17. do 21. ledna v kavárně pražského holešovického multifunkčního prostoru Studia Alta. Součástí výstavy bude diskuse a workshop s představiteli vládních i nevládních institucí a neziskových organizací, setkání s médii a bloggery, přednáška pro studenty a fanoušky designu, snídaně pořádaná ve spolupráci s Asociací společenské odpovědnosti, setkání s dodavateli i workshop pro členy věrnostního klubu Ikea Family. Vybrané workshopy jsou pořádány ve spolupráci s neziskovou organizací Bezobalu a Czechdesign.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy