upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Kaspen/Jung von Matt

IKEA
Ložnice

Ložnice
Klient IKEA
Značka IKEA
Obor Nábytek, domácnost, kancelář

Kreativní agentura KASPEN/JUNG von MATT připravila pro IKEA další komunikační kampaň pro Česko, Slovensko a Maďarsko. Již motto kampaně: „Pro váš dokonalý spánek uděláme cokoliv” naznačuje, že tentokrát je kampaň zaměřena na nabídku produktů pro ložnice. Kampaň začala 23. srpna a potrvá do 26. září. Podpoří ji rovněž speciální „ložnicová“ nabídka, v jejímž rámci dostane každý zákazník, který si v době trvání akce koupí matraci SULTAN, 20 % z ceny matrace zpět na slevovou kartu IKEA.

Kreativní koncept kampaně je založen na faktu, že IKEA a její zaměstnanci dělají vše pro to, aby zajistili zákazníkům dokonalý spánek – a to jak prostřednictvím kvalitních výrobků za dostupné ceny, tak pomocí inspirativních řešení pro ložnice doplněných širokou nabídkou, speciálními akcemi a službami. V kreativní kampani tak vystupují postavy zaměstnanců IKEA.

Agentura KASPEN vytvořila 20 sekundový TV spot, který se bude vysílat na stanicích Prima Family, Prima Cool, Prima Love a TV Barrandov. Součástí kampaně je také reklama umístěná v CLV vitrínách, dále bannery v on-line magazínech a reklama v prostředcích hromadné dopravy.

V rámci kampaně bude spuštěna také internetová stránka www.pro-dobrou-noc.cz a aplikace pro chytré telefony (pro systémy iOS a Android) nazvaná „Pro dobrou noc“. Její součástí je audio kniha s tradičními pohádkami a ukolébavkami, kterou si budou moci zákazníci a fanoušci IKEA stáhnout a přehrávat svým dětem nebo i sobě na dobrou noc.

„Nejlepší nápady jsou vždy založeny na pravdivé dramatizaci služby nebo produktu. V tomto případě jsme zprostředkovali něco, co je již ve společnosti IKEA hluboce zakořeněno – tedy snahu zaměstnanců IKEA nabízet nejlepší hodnotu, služby a inspiraci. Je vidět, že je práce na tomto projektu skutečně bavila a už se těší, až budou moci pokračovat,” říká Slavo Marušinec z agentury KASPEN/JUNG von MATT.

Do projektu byli zapojeni skuteční zaměstnanci IKEA, ukolébavky i pohádky namluvili právě oni. „Bylo to pro nás něco zcela nového a moc nás to bavilo. Je to skvělý nápad a my doufáme, že se dětem naše ukolébavky a pohádky na dobrou noc budou líbit,“ popisuje projekt Petr Chadraba, tiskový mluvčí IKEA, který se do projektu rovněž osobně zapojil.

Pohádky a ukolébavky zaměstnanců IKEA jsou k dispozici široké veřejnosti na stránkách www.pro-dobrou-noc.cz nebo na App Store a Google play.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy